REPEDE, REPEDE, REPEDE: Duminica e utima voastra sansa sa reintrati in turma. N-o ratati, ca-i jale mare

de nuvotati

Iata ce aflam de pe blogul Saccsiv: http://saccsiv.wordpress.com/2014/11/13/repede-repede-repede-duminica-e-utima-voastra-sansa-sa-reintrati-in-turma-n-o-ratati-ca-i-jale-mare/

Sunt unii care nu vor deloc sa priceapa ca-i tot aia:

Pentru un crestin roman, diferenta dintre VICTOR PONTA si KLAUS JAHANNIS este precum diferenta dintre SODOMA si GOMORA sau dintre MAGIA ALBA si MAGIA NEAGRA

ILIE SERBANESCU: O temă pe care nu o discută niciun candidat. SALARIUL COLONIAL

Sau par a pricepe, insa ii apuca brusc un dor de baltoaca si zic cam asa: “N-am votat in primul tur dar l-am auzit eu pe Ponta zicand nu stiu ce si gata, in turul doi il votez pe Johannis”. Iar altii zic viceversa.

Le-a intrat votul asta ca un cui in minte si nu le iese nici de ar fi sa se prabuseasca universul. Mi-e teama ca atunci cand va fi ales ANTIHRISTUL, se vor prezenta la urne macar ca sa-si anuleze buletinul de vot. Sau si mai rau …

Cititi va rog si:

Plang pentru neamul meu dezbinat pana la ura de PAPUSARII IADULUI in numele alegerii uneia dintre cele DOUA MARIONETE …

Daca s-ar tine de Ortodoxie cu atata indarjire precum se tin de vot, neamul asta ar ajunge departe.

