Nici de data asta NU votez !!!

de Cosmin

I-am vazut in satul meu cersind. Cerseau voturi. Si cu ce tambalau si voie buna finantate din bani direct sau indirect publici. Nici macar nu m-a interesat din care parte a esicherului politic erau: din stanga sau din „dreapta”. In realitate, toti sunt de stanga, ei doar mimeaza ca ar fi de alta sorginte.

Cu cravatele fluturand in vant, spilcuiti la costum, aveau zambetele pana la urechi. Era setarea lor default. Aveam impresia ca-l imita pe Joker din binecunoscutul film Batman. In jurul lor, guracasca adunati ca la circ in asteptarea unei galeti, a unui pix sau tricou, sau unii ce se multumesc cu promisiuni de genul: „Va dam o tara ca afara”.

Am cazut pe ganduri si ma-ntrebam: oare ii mai crede cineva ? Oare nu au fost indeajuns aproape 30 de ani in care toti in unanimitate au aratat ce au avut de aratat ? Oare chiar nu ne putem desprinde de ei ? Chiar asa de tare ne-am obisnuit cu raul incat intram in sevraj daca ne descotorosim de el ?

Am incercat sa schitez tabloul societatii romanesti, raspunzand singur intrebarilor pe care mi le pusesem. Populatia romana, caci nu mai suntem un popor de ceva vreme, e una de televizisti si  de facebook-isti. Zilele acestea canalizarile sunt deschise fara exceptii, iar voma curge la debite maxime. Disperarea clasei politice de a scoate lumea la vot, poate fi intuita datorita agitatiei fara limite a mediei mainstream care si-a facut din cur goarna, sa determine lumea a legitima babilonul. Fata de linistea de mormant din luna premergatoare Referendumului pentru Familie din toamna lui 2018, acum e nebunie. Da chiar asa: acum nu mai e problema ca acest scrutin are loc sub guvernarea lui Dragnea sau al altui neica nimeni ? La Referendumul pentru Familie, imi amintesc ca acest aspect a cantarit greu pentru foarte multi care nu s-au deplasat sa voteze.

Am remarcat chestiunea coeficientului de inteligenta ca fiind nefunctionala: cand media zbiara „iesirea la vot”, gloata se imbulzeste; cand media zbiara „stati acasa”, gloata leneveste.  Interesant. Va amintiti in 2000 cum Pro(s)TV zbiera „votati cu Iliescu nu cu Vadim” cu o seara inainte de scrutin, incalcand flagrant legislatia electorala?  Sa nu uitati acest detaliu. Ei pe asta se bazeaza: ca populatia uita.

Sperante mari de la aceasta populatie de spalati pe creieri nu mai imi fac. Daca nici dupa atata vreme nu au inteles ce era de inteles dupa primii 5 ani, hai cu indulgenta 10, e grav.

Dar, vorba unui prieten: „importanta e lupta, nu izbanda”.

Poate se mai trezesc vreo cativa si stau acasa pe 26.

Pentru cei ce inca nu au inteles cum functioneaza, le recomand sa citeasca: Ce reprezinta votul ?

Eu, nici de data asta NU votez.